SEGT

igår kväll var det ett helvete med att kunna somna men efter ett tag somna jag iaf sen vaknade jag och kollade vad klockan var o då var den halv 5 tänkte att jag måste försöka sova igen efter ett tag då jag somnat om och sen vaknar jag igen vid 6 och då var jag fan mig pigg och jag brukar gå upp halv 8 annars typ så jag gick upp åt sen såg tv med bror;d sen vid 7 börja ja dunka musik och fixa mig osv..
sen drog jag till skolan , jag nivin och sigrid stog ju i bullen alltså inga lektioner;D kan säga att denna dag har varit upp o ner , varit både glad lack osv .. menmen tur att man hade 2 fina vänner hos sig iaf !
när jag kom hem tog jag mig ett bad sen bara chilla sönder sen somnade jag runt 7 tror jag och vakna vid 9 av att syrran ringde (: så har snackat enhel del med henne vilket alltid känns lika skönt.
kmr nog bli svårt o somna i natt nu igen känner jag .. sover även hos anja imoron (: puss


Kommentarer
Postat av: nivin

Naaw<3

2010-11-11 @ 07:50:57

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0