TIS ONS TORS

hhehe ups ser att jag inte bloggat nu sen måndags,men det beror på att jag har gjort nått sen dess och även inte sovit hemma;d tis-ons hos anja blev typ att chilla , baka kladdkaka osv (:
ons-tors blev det att hänga med anna hem ;d vi typ träffade mela och nån emma sen efter det tog en lång promenad hem till henne vilket var skönt med fint snack(: sen åkte vi även och köpte godis med hennes mamma o syrra och a på kvällen blev det musik snack och chill bara redigt fint måste jag säga !
och nu idag efter skolan drog jag hem bada o bara data och nu för ett litet tag sen bara kom petra , vi sitter här i köket och nördar varsin data o dricker te (a redigt fint asso. hehehe

aja.. tack alla brudar som gjort några fina dagar ! kyss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0