TORSDAG FAAN

rätt chill dag fan (: även blivit ner putad i en snö hög känn dig hatad petra HEHEHHE o när jag skulle ställa mig upp då ramlar jag igen för det var svin halt där HAHAHA alla som såg garva som fan och jag med (a) fail fail..
efter skolan blev det utveckling samtal och ja det gick väl bra (y hehe bara att jag fick skäll pga av mobilen så nu måste den vara i skåpet på lektionerna ? kmr inte klarat får typ gömma den (a haha nejmen för annars måste den vara hemma o nej FUCK IT heller (:
efter mötet iaf drog vi till affären köpte lite sen gick hem dööö kallt men bilen e typ sönder ;S
sen hem chilla sönder , äta , bada , damma rummet haha och nu ligger jag här i sängen och äter chips(a) hehe men e mätt nu:( väntar på att älskade syrran ska ringa vid 12 sen blire väl att sova ? PUSS

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0