13 september

skolan va väl okej .. på gympan skulle vi springa uppe på garpe och min kondition suger hårt fast nån gång måste jag fan mig börja träna den (y jag sprang iaf med sigrid och vi hann bara ett varv asså 2,5 km vi skulle egentligen sprungit 2 varv men de hann vi inte för lektionen sluta haha aja nu är jag äntligen hemma och precis tagit mig en dusch:)
dagen kommer bara att spenderas att vara hemma och tare lugnt !
och imorgon drar alla 9 or in till stan och ska bada i simhallen :p så man missar iaf några lektioner (y)
aja skriver nog senare .. pussar

Kommentarer
Postat av: SIGRID :)

haha gick ju jätte bra för oss! host :D

§<3

2010-09-13 @ 20:14:02
URL: http://sigridsundqvists.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0