linköping

vaknade runt halv 10 rätt tidigt för mindel menmen.. mamma sa att hon skulle till linköping
så fixade mig sen drog vi runt halv 12 de första ja gjorde var att dra till cubus för att möta malin o mela som
även var i linköping (: vi snackade lite och gick runt i lite affärer .
sen gick ja med mamma och syrran då jag köpte en ring och armband sen åt vi på ikea där efter de så kom jag
på att jag behöver ett par byxor så vi drog till ikanohuset igen köpte ett par typ blåa jeans leggins sen nån tröja.
sen till ikea igen där mamma köpte saker då :p vi var klara runt 6 när vi var hemma så skjusade mamma
mig till petra där jag bara var ett tag emelie kom även sen drog jag hem i de kalla vädret, usch säger ja bah på vädret;s svinkallt :(.
aja nu ligger jag här i sängen nyduschad rätt skönt faktist .
dagen blev iaf lyckad och tack för sakerna mamma (y)
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Zofia

Jaha okej! Ja tack <33 Ja min deisgn har jag gjort sj <33 :)

2010-09-04 @ 22:30:04
URL: http://amandazofia.blogg.se/
Postat av: Amanda Zofia <3

Hej! Kolla in min dagens fråga på min blogg å lämmna gärna en kommentar <3 Den avslutas på Fredag :)

Kram <33

2010-09-05 @ 18:16:34
URL: http://amandazofia.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0