prao plats

Tjeeeeeeeeeena .. haha nu i 9 : an e man ju ute på prao i 2 veckor lika så i 8 : an så idag har jag ringt efter ställen och vill jobba på dagis eftersom jag älskar barn (a hehe så jag fick iaf ett här rätt nära där även kusin går, blir att vara där tsm med nivin redigt najs asså !
menmen..nu ligger jag här i sängen och har städat undan lite på rummet och min navel piercing har blivit infekterad värsta rött ;( så mamma drog till apoteket och köpte nått hon hade på de :p gjorde fan skit ont men skare bli bra så äre nog värt smärtan (y) heehe aja nu ska jag sluta skriva så hörs vi antingen imorgon eller på lördag eftersom imorgon sover jag hos anja ..puss

bror och jag

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0