stockholm

igår imorse halv 9 åkte jag och pappa mot stockholm fast först åkte vi värsta omvägen för att hämta nån annan som skulle med han upp där dom jobbar. men iaf runt 12 var vi framme o då släppte pappa av mig hos bror för han då skule vidare ditt han jobbar (: nästan på engång gick bror jag och hans tjej upp mot centrumet där och åt på donken sen skulle dom handla lite andra saker .
när vi kom hem till dom igen så satt ja vid datan o efter ett tag slockna jag i deras soffa typ 2 timmar :o sjukt trött efter åkt bil o gått upp tidigt men efter ja vaknat kom syster då det blev grillning o massa snack sen efter 9 fick vi skjuss jag och syrran skjuss av bror i hans nya bild , najsnajs;d
vi somna även rätt tidigt kanske 2 timmar efter vi kommit hem?

och idag vaknade ja 9 o hon 7 ;o men vi duscha o fixa oss sen tunnelbanan hem till syrrans lägenhet där vi lämnade all packning vid hade o sen vidare till stan där ja hitta en avslutningklänning o hon lite annat .
sen hem lämna de vi köpt sen till mataffären o nu har vi precis varit i rålis parken o solat !
blir väl snart att fixa ihop mat o dra till seven eleven o köpa cola hihi puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0