4-5 timmars sömn är ju bra

inatt vid två kom syskonen in och deras tre kompisar in rädda från tältet där dom skulle sovit , och jag var inte ett dugg trött och kunde alltså inte sova så vi bäddade mysigt i vardagsrumet satt på filmen " alla älskar alis" väldigt bra men sorlig film, så ah lite tårar kom faktsikt.
men vi somnade väl runt halv fem tror jag och vaknade vid nio i morse av att alla började prata plus att det regnade och nu har vi precis sätt ännu en film som jag inte kommer ihåg vad den heter menmen.. idag tänket ja bah tare chill tror ja , bah hooppa in i duschen snart det är det ända jag vet än så länge iaf haha , men nuu ska ja sluta skriiva och lyssna massa musik och chilla sönder som sagt ! puss



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0