helvetet börjar igen

vaknade halv nio idag, gick upp till dom andra som inte hade vaknat än sen gick vi ner och åt frukost.
Mamma skulle hjälpa mig att nopa mina ögonbryn och självklart hittade jag nt våran så fick cykla till mormor och låna hennes , sen tillbaka då mamma då nopade mina ögonbryn sen gick jag och melinda tillbaka till mormor och lämnade tillbaks den , inte för att hon var hemma men som tur hade vi nykel (Y hääh.
Sen gick vi hem igen då jag var heelt slut , men redan efter nån timma drog jag ut igen då jag mötte nivin och vi drog oss till rampen och chillade med några sen till affären där jag köpte pimpim :) sen drog jag hem och åt och bah satt här nere o rummet tills ela frågade fall vi skulle dra ut o springa , så halv sju tog vi oss en springtur,
dirket när jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här på familjens data för min har fuckat ihop igen .. :( 
Tänkte alldeles stänga av datan och försöka sova, för ska nämtligen försöka gå upp sex imorgon bitti, vilket kommer bli ett helvete haha men så är det nu när skolan börjat och bussen går halv åtta, buuhuu :(

aja puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0