It´s to late

Tjeeeeeena ,började dagen med att försova mig satt väckarklockan på sex och vaknar lite efter sju att mamma bah emma när går bussen ? ja bah ehm halv åtta, så ah fick världens panik men som tur kunde nivin pappa skjussa in oss, så jag han som tur va inte så kul att kma försent första veckan dirket ;o .
Men iaf vi slutade halv två idag , vi fick matte och engelska diagnoser typ sen vid tolv körde vi lite lekar fast var bara med på en för det sög , så satt och glodde bah och sen tog bussen hem vid två, kom även på att jag hade glömt nykeln där hemma idag igen och mamma och pappa jobbade så mötte syster vid hennes skola plus att det spöregna så vi sprang upp till mormor och kollade henne nya lägenhet, där hon bara ska bo drygt två månader för att det är vattenskada där hon bodde innan (n.
Lennart var snäll och skjussade hem oss och sen dess har jag inte gjort något specielt suttit här nere vid data, och även typ slått sönder den för att den är helt cp ibland tagenterna bah slutar funka ibland osv-.-.
Meeen ska sluta skriva nu och vänta på att mamma ska komma hem med chooocklad till mig som ja ska smälta i mikron (a) muuuuums !  puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0