Kanon dag i kalmar

malin och jag blev väckta klockan fem imorse av hennes syster sofia, så vi gick upp klädde på oss så snabbt vi kunde sen ut till limousinen för att åka till kalmar, dö coolt vardet faktiskt, vi satt typ och dunka musik där bak hela vägen(y) ;o ja menar inte ofta man åker limon hehh, vi var framme vid en verkstan  vid sju för dom skulle typ laga något, jag och malin la oss dirket där i  och somnade nästan på engång sen åkte vi till malins systers kompis där vi bah va ett tag sen åkte vi till donken där vi åt sen åkte vi runt med bilen bah för att se lite hur kalmar ser ut ,d hähää .
Sen åkte vi alla fyra till ikea för att malin skulle köpa lite saker till hennes rum sen kollade jag och malin runt i massa affärer i ett shoppingcenter och tog oss även en glass och massa chill o snack på de !
När klockan kanske var fyra eller fem blev vi hämtade av sofia och vi åkte till verkstan då vi fick reda på att dom ville ha kvar limon över natten så det ända sättet var typ för oss att ta buss hem så vi fick skjuss till stationen av en som jobbade där , och ah vi var hemma vid åtta då ja sa farväl till sofia och malin och drog in på åhmans för att vänta på mamma för hon skulle hämta mig , men som tur såg jag jennifer och mela där så fick lite sällskap (y
och på engång när jag kom hem tog jag mig ett bad och nu ligger ja här nere i rummet och chillar sönder , lär lägga mig tidigt ikväll med tanke på hur lite sömn jag fick inatt ,

kan ju säga att dagen varit grym iaf, och det borde göras om , puss på er !












grymt dålig kvalite på bilder ibörjan ja vet men aja :)


Kommentarer
Postat av: malin

de var kanon , trötts för lite sömn så var det värt de ! §

2011-08-10 @ 23:06:52
URL: http://maaaliihn.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför åkte ni limosin ? :O

2011-08-11 @ 10:04:51

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0