norrköping

imorse vaknade jag av alarmet ringde hemma hos malin, så var bara att dra sig upp ur sängen och börja fixa sig och runt nio krama om min babe när hon låg o sov så sött (a) .
Sen dra till bussen och när jag var framme hämtade familjen mig och vi åkte till smultronstället och kääka glass, dö gött ! sen till norrköping och kolla runt i massa affärer , sen åt vi bufe , vilket var gött det med hehe.
klockan var väl fem då vi var klara med shoppande då vi åkte till farfar och hälsade på, han ser man inte ofta så alltid kul när man väl göre ;d oh sen nångång efter sex åkte vi hemåt, drog på engång till ela där det blev lite snack och sen var vi på affären en snabbis och nu har ja precis kommit hem och även hunnit slänga in lite tvätt (y) .

nu bilder på de ja fick med mig hem






puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0