she will be loved

Gästerna kom vid två som ja skrev i förra inlägget, och dom började gå hemåt runt fyra , melinda och jag tog en promenad med mormors hundar, kusin ester och hennes mamma hem till mormor medans mormor åkte bil kände jag ja behövde gå bort lite av tårtan och allt onyttigt man åt .
Hos mormor tog jag och syster det mest chill och busade lite med vovvarna, sen vid sju tog jag en promenad bort till petra där det blev en heldel snack , och sen åt vi varma mackor och kladdkaka och spelade även ett spel :)
hon följde mig en bit hem sen vid halv tio, och just nu ligger jag i sängen och chillar med musik och mår även illa -.-
eller det börjar dock gå över, för sjuk det tänker ja verkligen inte bli !




älskar dig vännen


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0