vääästervik

blev storstädning i rummet förut med hjälp av mammsen , sen skjusade pappa mig först till ica där jag köpte skavsårsplåster sen till staionen , malin mötte mig vid stan och vi drog till donken för att köpa glass och bah snacka lite ;d sen cyklade vi ända till elgiganten för att köpa ett minneskort till malin för att senast vi var lyckade hon ha sönder de (n , vi drog även in på rusta en sväng och sen cykla tillbaka i regnet.
nu har vi iaf precis kommit hem och chillar med musik, vi får väl se vad som händer senare ikväll  , vi lär iaf behöva lägga oss skapligt för imorgon vid 5 på morgonen/natten blire att åka till kalmar i en limousine , grymt :)
men ska dra nu mig .. pööss



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0