JULSHOPPING

Skolan var helt okejj, fick reda på hur mitt samhälls prov hade gått och det var bara positivt konstigt nog :d .
pluggat på rätt bra känns det som, efter skolan tog ja buss ner till stan satte mig inne på åhmans för att vänta på syster som skulle komma med bussen från bynn men nä det cpa med nåt så pappa fick skjussa in henne, fick sitta och vänta i ungefär en timma-.- men som tur var joel där och nån mer som hållde mig lite sällskap iaf ;d hähh.
Halv 5 då syrran kom så sprang vi runt i massa affärer sen när det var klart så drog vi till åhmans oh kääka ;d
vid 7 tog vi bussen hem, la oss i badet på engång när vi kom hem och nu ligger jag här och gör nt mke allls.
Imorgon äre vanligt dag men nt på torsdag för då ska vi se på nån dansuppvisning och fika sen hejdå för detta år ;dd najsnajs ! men nu ska ja sluta skriva och snart stänga av datan och kanske sova ? vetifannn puuss



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0