SÖNDAG

Syrran och jag blev väckta av lillebror av mamma nångång imorse, dom frågade fall vi ville hänga med till mormor och det ville vi såklart, så efter ett tag gick vi upp fixade oss och satte oss i bilen . Hos mormor fikade vi och så fixade ja ihop lite nudlar;d göttgött.
När vi kom hem hjälpte jag syster att gå ut med salami till folk, för dom samlar pengar till hennes klass sen satte jag mig och pluggade samhäll tills allt blev kaos inne i huvudet och bestämde mig för att gå ut en sväng .
Just nu sitter jag i sängen med syran och vi har bestämt oss för att gå på stan på tisdag, kolla julklappar och hare allmänt mys tsm ;d imorgon hänger jag med linn hem, hmmm bra start på veckan ;d puuss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0