stockholm

fredag: var framme i stockholm 17:25 buss resan tog 3 timmar och 45 minuter och av de kanske jag sov 1 timme?
segt att åka buss fast ändå lite chill(:
men iaf när jag kom ditt drog vi påengång hem till syrran lämnade mina saker sen vidare till affären där vi handla lite sen till pizzerian o sen hem till henne igen äta pizza och chill resten av kvällen

lördag: Vakna sen typ fixa sig efter ett tag sen drog vi in mot stan o kolla lite ;d hittade en tjock munktröja ( grå ), en svart urringad tröja där fram o bak och sen en halsduk .
sen hem till syrran igen där vi chilla lite osen vidare till hennes mamma där jag då fick träffa henne och syrrans syrra och även bror :D
men vi duscha iaf och fixa oss sen drog vi ut och åt , fintfint :).
Sen hem till henne igen där vi var hela kvällen såg film och bara tog det lugnt tills vi somna.

söndag: samma igen vakna och sen fixa sig för att ta bussen till syrrans kompis som även har en liten son som är 7 månader :) sjukt fucking söt . haha sen drog vi och åt på nån tacobar osen tunnelbanan in mot stan där jag bara köpte ringar och sen drog vi till ett fik ditt även saknade sabina kom :) en kompis som jag bodde granne med när jag bodde i Stockholm :) har inte sätt henne sen typ 3 år sen ;o så det var najsnajs !
och nu sitter ja här igen hemma hos syster tror inte vi ska göra nått speciellt idag typ bara chilla och sen ansiktsmask senare .. hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft:) puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0