förvirrad

sitter ju nu och snackar skype med bästa, ehm.. imorse vaknade jag av familj sjöng för mig och fick fina presenter;d en mobil, hörlurar, en en data bräda med kudde under om ni fattar ? sen godis av syster , sen började vi ta ner förtältet och allt det där och drog från campingen runt elva tror jag , och var framme ett hemma hos mormor där vi fikade lite och hämtade frida och av henne fick jag även ett armband och av mormor o morfar gick ja pengar på kontot ;d när vi kommit hem så började ja bära in alla min saker och sen chilla vid datan tills vi fick lite gäster, då det blev ännu mer fika, tårta o massa sånt gotti heehe !
när alla dragit, drog jag ut ensväng och hamnade tillslut hos Nivin, där det blev en hel del snack och sen fick ja en jätte gullig nalle av henne (a) hihi tack babi .
pappa hämtade mig efter tio nångång och nu sitter jag som sagt o snackade med plutten på skype o ska snart sova puss





ibland undrar jag vad jag gör här ens ?

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

vad har du fått för mobil? :*

2011-07-31 @ 02:57:18
URL: http://jjenniferlundgren.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0