najsigt värre

vaknade runt tolv tror jag ,  ringde nivin och sen hoppade jag in i duschen och fixade mig och såntdär, sen fick jag skjuss av morfar till niivin;d .vi drog typ ut påengång ehm vi gick mot hammar fast orkade inte dra dit så vi svände förbi mig ett tag sen hem till nivin igen då även lillebror hängde med för att leka med hennes lillebrorsa , oh sen efter ett tag fick mamma hämta han då jag och nivin åt sen drog vi till hammar med hennes lillebror för att träffa ela och zeus , där vi var ett tag bah sen drog ela o zeus till sig och jag med nivin hem, eller vi gick förbi mig på vägen hem för att hämta lite kläder att springa i sen hem till henne igen där vi byte om osen möte vi ela för att ta oss en springtur, känner att nu jävlar ska ja börja springa lite sådär ibland , vet att ja sagt så flera ggr men nu jävlar :D haha iaf .. hängde med nivin hem igen där det blev massa chill bara tills pappsen hämtade mig och nu ligger jag i sängen och snackar skyype .. puss på er



grymast eller vad ?

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0