saknaden är stor...

 kan inte sätta ord på hur mycket jag saknar kanarieöarna , allt folk alla fina roliga kvällar det är helt sjukt.
mådde verkligen bra där, sitter just nu och kollar bilder där ifrån och lyssnar massa musik som påminner om allt .. 
 kan man inte bara spolla tbx? om man bara kunde det asså, fast är ju tyvär omöjligt :(

men ajaa .. nivin kom till mig vid sju för vi skulle fixa lite saker och sen vid nio när hon hade dragit myste jag och stora syster till det  med lök/sourcream ringar och harry potter , dock kollar jag inte för tycker filmerna är fett läskiga så ist ligger jag här med hörlurarna på med massa musik..

puss



ett hotel jag ALDRIG glömmer..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0