torsdag

vaknade för nån timme sen kanske :o faan dö skönt att bara sova o sova ibland :D och när jag gick upp så stog mamma och mina två småsyrror och gjorde tårtor :o rätt random att bara görat sådär fast skapligt gött !

men iaf.. vetifan vad som händer idag typ bara chilla eller så ska ja kolla om nån vill ses sen tänkte jag och storasyster köpa en ben o jerrys och dela på för hon har aldrig smakat dom ;o så just drf har jag tvingat henne att görat;d haha. men skriver nog senare puuss




TA MIG TILLBAKA VADFAAAAN ?:O kan inte beskriva hur mke ja saknart..

Kommentarer
Postat av: emmaronjaa

frågestund, släng in en fråga? :)

2011-07-23 @ 16:39:59
URL: http://emmaronjaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0