13 juni

skoldagen igår var rätt nice, bara att jag fick massa vatten på mig ;o typ lite vattenkrig men det är rätt kul ändå.
fast inte när lärarna lackar osv, man måste få ha kul nångång wtf ?:o haha .. efter skolan drog jag felicia anja till affären köpte tårtsaker, för vi och liet andra brudar skulle fira felicia som fyllde år för ett tag sen .
När vi kom hem började vi då fixa tårtan och lite mer folk kom, kan ju ta och säga att tårta var grymt god :)
sen sent 8 tog jag och anja en buss till almvik till henne , på engång vi kommit in för dörrn så tog vi på oss bikinisarna och tog cyklarna till varvet för att bada lite dock doppade jag bara bena (a)
sen cykeln hem igen till henne där vi åt nudlar och chilla resten av kvällen tills vi somna .


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0