Concrete angel

Ligger just nu i sängen och lyssnar massa musik, hur skönt som helst  !
efter skolan drog jag till ungdomsmottagningen sen hämtade pappa och syskonen mig för vi skulle handla lite , sen hem där jag satte mig vid datan på engång sen hoppade jag in i duschen och sen datan igen tills nu .
har även provat klänningarna tills imorgon och fredag , och är inte nöjd med mina skor eftersom det är vanliga ballerina typ ;s hur tråkigt är inte de ? så ska in till stan med mamma på torsdag , så hoppas jag hittar några andra  till skolavslutningen och imorgon på middagen får jag väl ta dom jag har ;o
tänkte försöka lägga mig skapligt ikväll faktiskt , imorgon äre ännu en chill dag iskolan för vi ska bara städa skåpen och klassrumet o de sen skulle alla 9or göra nått annat som jag inte vet vad än ;)






Kommentarer
Postat av: THILDA

Jag älskar dig syster!

2011-06-14 @ 22:11:57
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0