göteborg

vaknade klockan 6 hemma hos nivin igår , vi fixade oss och packade ner det sista och vid 7 var vi nere vid åbyängskola där bussen skulle gå ifrån till göteborg :)
bussresan var lång men nice ;d eftersom man satt med roligt folk och musiken fanns i öronen nästan hela tiden (y. när vi var framme runt 12 eller nått så gick på ett universeum, vilket sög rätt hårt :( men låg mes ute i solen och stekte tills klockan 3 då alla skullle samlas och gå till liseberg , och ah jag åkte endhel del  fast inte atmosfear faktiskt vilket jag ångrar miig som fan:o
efter 6-7 timmars åkande tog bussen oss tillbaka hem .. sov inte så jätte mke på hemresan heller men lite iaf , vi var iaf i gamleby klockan 3 på natten då jag hängde med nivin hem och sov där i typ 3 timmar ? eftersom att dom skulle iväg vid 7 så vare bara att gå upp så skjusade dom hem mig och när jag kom hem somnade jag om o vaknade vid 3 döö skönt o soova:D !
nu har jag precis duschat och väntar på att mela ska komma hit och vi soover i husvagnen innatt MYYS !


tyvär har jag ingen bild just nu men kanske kmr senare eller annan dag puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0