lördagen

igår vaknade jag runt 10 och hoppade in i duschen dirket och åt frulle .
sen la jag mig i solen och stekte nån timme tills ela kom och gjorde mig sällskap ännu nån timme (:
sen cyklade vi hem till henne där vi bada i deras pool och sprang vattenspridare med lilla zeus (a) hahah .
sen drog vi oss till millan där vi lika snabbt bestämde oss att dra till hammar och steka och bada , för mig blev det asså årets första dopp :o hehe lite sent men ändå :D
efter vi varit där drog jag med ela hem där vi stekte mer och åt grillat medans millan drog hem till sig .
Sen runt 6 mötes vi alla igen och drog hem till mig där vi fixade husvagnen o sen till gunndelholmen där massa andra folk sen tilll myrkullen pga lite saker haha , men det var fett mke mygg så jah millan o ela drog hem hit och la oss i husvagnen och lyssna musik o snacka tills vi somna runt 2 ?

tack för dagen brudar ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0