steeek å bad gillar vi !

imorse vaknade jag brevid millan och ela halv elva kanske , dom drog rätt snabbt hem och jag bärde ut allt från husvagnen in till huset.
sen fixa jag mig lite och sen gick jag millan ela å zeus ut på en långpromenad , efter det drog millan hem till sig och jag å ela stekte tills vi skulle gå och möta hannes och emil vid tågstationen när vi gjort det gick vi alla fyra till hammar där det blev mer stek å bad olite å sen hem till ela igen äta o blablabla nu har iaf vi precis varit och kollat fotboll vid tjustvallen åå björn rosenström ska ju ha konsert här i gamleby ikvääll så vi hörde han lite när han sjöng  " het  "
haaan e ffan migg grymm !! så fett segt att jag inte ska gå ditt ikväll:(
ooooooh nu sitter ja hemma och lär dö snart ? för finns inget o göra vad fan :( även att ja har haft fullt upp två men ändåå , får väl sitta här o lyssna lite björn rösenstörm låtar för mig själv lr någe, fett mobbat men ah.. :) hehe pusss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0