UNDERBAR HELG !

i fredags efter skolan hängde henke ante och ela med mig hem (: blev mest musik o chill senare efter henke och ante dragit så var bara ela kvar som skulle bli min nattgäst ;*

på lördagen vaknade vi typ 9 för att då kom ante ;o döö trötta men de funka (y . efter ett tag drog ela o sen kom senare tbx, sen när ante åkt hem drog jag mig till ela då det blev massa snack sen cykeln ner till affärn.
Sen hem bara chilla sönder med chips dipp och en helbunt med snaack !

och idag vaknade vi vid 10 tiden och börja fixa oss efter 2 timmar först cykla vi till petra där de blev lite snack bah sen vidare till amu där vi såg fotbolls match med simon (:
sen hem till mig hämta springkläderna sen till ela då vi åt och sen drog oss ut för en springtur GRYMT !
o nu har ja precis kmt hem , justee vi badade även efter springturen , mysmys.

loveu tttjejen !

kyss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0