hooos verre :D

efter skolan idag cyklade jag hem och packa lite sen åkte hela familjen för att hämta upp verre hos henne för att vi skulle inte till stan eller ah hon och jag hem till henne och familjen till simhallen haha .
fast innan vi kom till verre åkte mamma med mig och henne till intersport för att kolla gympaskor till mig men nej jag hitta inga såklart typiskt mig fan :(
men iaf när vi kom hem till verre så satt vi vid datan och dunka musik sen till corner tjocka i oss pommes och läsk sen till bökensved för att kolla fotboll där vi träffa ella och malin sen typ anna och några och just nu sitter jag hemma hos verre i hennes säng medans hon står ute på balkongen o snackar med pöjken sin ;)
kan ju säga att vi har gått en aning mke idag ;o känns i bena som fan ajaaa ska sluta babbla nu och tjocka i mig gooodis PUUSS



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0