vet inte vad jag vill längre ..

kom hem för 2 timmar sen ungefär eller något vetifan haha men iaf vid 9 gick bussen och vi var framme vid 10 då vi fick massa uppdrag framt till halv 12 eller någe sen fick vi fralla o festis där emellan .
sen fick vi 100 kr var för att köpa en glass på smultronstället hehe jah nivin oh linn köpte nån som de kom värsta röken ur o massa haha dö cool (; dock åt ja den sist jag var där menmen .
sen fick vi gå runt lite där i söderköpings till kvar i 2 då bussen kom och hämtade oss hela vägen hem satt jag och lyssna musik bah ..
när vi var framme drog jag och nivin till skolan där vi nästan somna haha och när syrran slutat så cyklade vi hem



Kommentarer
Postat av: Rasha

Finns om det är något hjärtat! <3

2011-05-16 @ 19:47:16
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0