FÖRSTA ADVENT

Min dag har mest spenderats på akuten med mamma och mina 2 små syrror, mamma hämtade mig efter 12 hos malin sen åkte vi till akuten för min minsta lilla syster melinda hade problem med nån tån.
Inte visste jag att det skulle ta 5 timmar ? men jo det gjorde det visst, av att bara vänta på röntken svar tog nästa 3 timmar , men ah kanske sånt man får räkna med när man är på akuten så det var bara att roa sig med mobilspel , glo tv osv osv. Sen halv 6 då vi fick  besked av läkaren att det inte var nått farligt , men att dom hade sett då att det var en rejäll smäll hon hade fått , så åkte vi till sibylla för vi alla var vrål hunring heh. göttgött. Sen in på ica maxi och handlade lite och nu ligger jag nyduschad i sängen :)
bild från igår när jag och malin fotade

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0