ONSDAG

Drog mig till bussen vid 7 med linnea imorse, hade 3 lektioner sen lunch .
Sen vid 12 så åkte vi till odensviholm på studiebesök på en bondgård där o fyfasen vad det stank ! Hemskt :( haha.
Så satt mest i bussen med några och hade kul där ist , sen ungefär vid 3 åkte vi därifrån .
Nivin och ja bestämde oss för att käka pizza så hon hängde med mig hem för att hämta mina pengar sen skjussade pappa oss till henne där vi hämtade pengar sen ner till pizzerian. Grymt gott hihi !
sen hämtade pappa mig , la mig i ett bad på engång och nu sitter jag här och ska snart upp och fixa lite saker .
Stannar kvar i stan imorgon för att träffa saknade micaela , får se vad vi hittar på :) puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0