You make me smile

Igår fick jag reda på att mormor skulle åka bort på fredag och kommer inte hem förns den 18 eller 19 sep.
Så blir jag att lånar hennes lägenhet då hon är borta, lär inte sova där varje natt, det beror på när någon vill sova med mig osv, osäker att ja vågar göra de själv ;o haha .
Idag har jag haft två samhällslektioner och sen en engelska, efter lunchen samlades typ hela skolan i aulan för klamydiainformation och ah  andra könssjukdomar i en och en halv timme ;o
Dirket efter den var slut slutade vi, På engång när jag var i bynn så gick jag till mormor men hon var inte hemma så gick in ändå sen vidare till nivin , där jag fick låna några tjöjor :D
Sen hämtade mamma mig och nu sitter jag här i en nybäddad säng och nystädat rum , och har precis ätit också.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0