17:07

Goddagens eller nåt, igår sov jag o syster till 1 ungefär sjukt skööönt. Sen  väckte hon mig då vi fixade oss , packade ihop mina saker och tog tunnelbanan till alvik där vi åt på donken tills ello felicia deras mamma och victoria kom och hämtade mig, så sa hejdå till syster ;/ vi stannade på donken påvägen hem då ja bara tog glass sen stannade vi på en godisaffär och köpte massviss med godis till ett stort påskägg häh göttans.
Efter 6  nångång var vi framme hos oss då vi bara tog det chill nere i mitt rum med musiken på.
Vid 9 tog vi oss en runda runt i bynn men fanns inte mycket att hitta på så vi drog hem hit ganska snabbt för att glo bb sen sova .
Just nu ligger jag och chiller med ello och felicia, var även på affären förut och köpte sakekr till tårtbak och håringpackning och lite annat. För ungefär nån timma sen kom fredrika och magnus som ska vara här tills söndag också, fredrika blir även 10 år idag så vi ska käka tårta och fira henne lite (:
Yesyes, hoppas även på bättre väder imorgon så man slipper ligga här inne i ruttna :(

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0