19:27

Vaknade 5 med en mysig träningsvärk i låren, fixade mig sen åkte jag och pappa och hämtade nivin 05:45.
Pappa släppte av oss vid dollarstore som inte öppnades förns 7, så vi gick runt lite innan vi fick komma in.
Tyvär fick jag ju ingen tv med mig då haha men lite annat smått :) hade ju en buss att passa så mer handligen där får det bli nån annan dag :)
Vi tog då bussen till skolan efter vi kollat runt där, hade några lektioner sen slutade jag vid 1, inställd lektioner eftersom jag annars går till 15:40 på onsdagar. Menmen, tog buss/tåg hem, satte mig på gårn i en timme för det regnade och hade ingen ork att gå hem så satt där väntade på syrran, hem en snabbis hämta väska sen ta cykeln i regnet till gårn igen för att ta en buss hem till linnea men hon hade missat bussen från västervik som hon skulle ta och gårn skulle stänga så fick dra hem till verre, vilket var super snällt :)!
Just nu sitter jag iallafall hemma hos linnea efter att ha duschat och ätit lite . vi tänkte dra igång med lite matteplugg snart tror jag sen bah ha det allmänt chill :) ha de puss




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0