LINKÖPING

Mamma väckte mig och syrran och sa att vi skulle gå upp för att komma på vad vi kunde göra idag, lite snabbt bestämde vi att åka till linköping för att gå på busfabriken och kolla runt i affärer.
Efter vi fixat iordning oss åkte vi då till busfabriken, man kändes sig helt plötsligt som ett litet barn igen för några timmar, super härligt ! när vi hade trötnat på lekandet åkte vi till ikanohuset och kollade runt i affärer, provade en heldel men fick bara med mig en väska hem , vi avslutade allt med donkenkäk och att ja och syrran sprang turbo till ikea för att hinna köpa galjar innan det stängde.
Hemvägen var mest trist för var så jävla less och förbannad, som tur fick ja mig en liten promenad med ela när jag kom hem :)
Har även hunnit med att slå i huvudet rakt in i kanten på ett skåp, för jävla ont :( det bara värker .. haha fml typ.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0