12 AUGUSTI

Hellllu, kom hem från Sarah för ungefär en timma sen . Möte upp henne igår då vi tänkte gå en promenad men blev att vi fastade vi rampen där Eddie var, då vi bara satt och snackade ! 
Sen bestämde Sarah och jag att sova i tält men med tanke på att vi inte fick tag på något så blev det att sova på hennes balkong ist , så vi gick hem till mig då jag packade lite snabbt sen hem till henne då vi fixade det mys på balkongen och gjorde popcorn :) resten av kvällen blev bara snack sen somnade vi rätt fort.
 
Imorse vaknade vi halv 10 och jag drog redan hem efter en timme då jag hoppade in i duschen och nu ligger och lyssnar på musik, om ungefär en timme åker jag med familjen till Loftahammar för att hälsa på mammas kompis och hennes lilla bebis hon fick för lite mer än en vecka sen sen senare idag kanske jag träffar Nivin och gosar med hennes lillebror hon fick igår, såå denna dag kommer bli riktigt mysigt bebisar är det bästa som finns (a).
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0