HELGEN

Ifredags åkte hela familjen till mormor runt 5 , där det blev mat osv . Senare drog dom hem förutom jag och Melinda :)
Resten av kvällen satt med våra datorer och nörda ett antal timmar tills vi somnade .



Igår morse vaknade vi runt 11 , gick upp åt frukost sen pluggade ja lite samhäll. Mormor , melinda jag och hundarna gick ut på en promenad och när vi var hemma igen hade kusin och bror kommit, så vi busade lite med dom fixade nudlar och satt vi datan som annars . Mot kvällen kom pappa,mamma och frida för att hämta filip och då tog vi andra fram massa onyttigheter till gladiatorerna sen gick vi upp låg framför våra datorer tills vi somna .
Imorse vaknade ja runt 11-12 då ja gick ner duschade och åt frukost, just nu ligger jag i sängen med syrran och chiiilller och snackar med mina fina vän ela :) . Morbror hämtar oss nångång ikv skulle ja tro . puss


loveu

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0