HEMMMMMAAAA

Jaha, då var man hemma igen, vilket är både tråkigt och skönt oh ah kan iaf säga att jag haft det superduper verkligen, vi har verkligen träffat underbara personer på lundegårdscamping som vi varit med från dag till natt, så ja det var jobbigt att lämna campingen lämna Öland säga adjö till dom men ångrar ändå inte en sekund att ja träffa er!
Tur det finns mobil, fb och skype iaf så man inte tappar kontaken :) men iaf.... kom hem för 20 minuter sen ensam, åkte med morbror för att resten av familjen stannade i Kalmar för att handla presenter till mig så dom kommer lite senare :) ikväll kommer Malin hit och spenderar kvällen/natten med mig och imorgon blir jag 17 år !
det ska firas med släkt och Malin sen på Tisdag åker jag in till stan och bosätter mig hos Jennifer några nätter och sen ska jag även träffa Verre nåndag och sova hos henne, så något att se fram emot har jag iallafall :D
 
Har inte överdrivet mycket bilder från Öland, men det jag har kommer upp när jag har tid , hoppas ni haft det lika bra som jag .. Puss
Gammal från arkivet, saknat kissen min ! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0