GILLA STARKT


Då har man långa naglar igen då :)hade inte tid förns vid kl 5 så Elin och jag gick runt med lillebror medans mamma fixade sina naglar. När mamma var klar så gick vi lite på stan då jag köpte värmeskydd till håret och ricinolja, så hoppas att mitt hår växter lite mer såsmåning om :d för tänkte även klippa topparna innan jag åker.
Ligger just nu isängen med musiken på och ah gör inte så mycket mer, är rätt så pepp inför allt som är planerat denna månad, känner att det kan nog inte bli mycket bättre !
Imorgon ska jag in till stan vid 11 med syrran för hon ska fixa såna där naglar med :) sen vet inte jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom att jag lär tvätta nu ihelgen och börja packa lite smått redan på söndag. Ha det toppen. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0