HEMMA IGEN EFTER SJUKLIGT BRA DAGAR

Jaha då var man hemma i den lilla bynn igen efter att ha spenderat en vecka i kreta med familjen där vi haft över 30 grader och över 20 grader i havet/poolen, underbart med andra ord !
Ur grymma uppträdanden på kvällarna, god mat och träffat trevligt folk :) sista dagen hände nått knas med mitt öra, hörde mycket sämre och fick ont så dan efter vi kom till Sverige fick mamma och jag åka till en vårdcentral i Stockholm där de visade sig att jag hade fått en infektion så fick med mig pencillin och örondroppar hem. Senare på dagen åkte vi upp till dalarna där vi hjälpte till o fixa lite saker inför brölopet och på kvällen blev det grillning med trevliga människor.
Lördagen bestod då av brölop där jag serverade tre rätters tillsammans med syrran,linnea,rebecka och några till. Ja, den kvällen bestod av glädjetårar,skratt, dans, träffa på nya människor och ja vi hade det allmänt trevligt och bra under hela dan/kvällen natten.
Imorse blev det att städa undan allt från kvällen vilket tog sin tid men vi kom iväg runt 4 och kom hem nu ikväll för ungefär en timma sen .
Om en vecka drar jag till Gnarp, ett läger tillsammans med Verre och det kommer nog bli super de med !
Memen, tänkte alldeles strax krypa ner i min säng , Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0