FINNS INGA ORD

Igår var det nattinnefotboll , men innan det hängde ja med verre till stan där vi åt och kollade runt lite .
Runt 8 mötte vi upp adam om gick till AMU där då var nattinnefotboll, kvällen var helt okej .. vi var väl hemma efter 3 någongång hemma hos verre och somnade rätt snabbt .
Imorse vaknade vi vid 12, då vi åt frukost sen kom mamma vid 1, la mig ute på altan då och solade lite, sen kom mormor förbi en sväng så vi fick se på hennes nya hundvalp (a)  sen har ja inte gjort så mycket mer, alltså sjukt seg lördag med tårar där på .. menmen.. nu sitter jag iaf i sängen efter att tagit mig ett bad. Om ja får orken pluggar jag lite so prov annars fortsätter ja sitta här och vara halv död och lyssnar på lite musik tills ja somnar .
Hoppas ni haft en bra dag iaf, puss !
I miss this time

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0