HELGEN

Min helg i Norrköping har varit suverän ! Sigrid mötte mig vid bussen då vi tog spårvagn hem till hennes farmor, fixade oss sen runt 10 spårvagn in till stan där vi gick hem till marcus där ett par andra sköna grabbar fanns, blev drickande, massa garv, blev bjudna på donken och sen kollade vi lite på hockeyn.
Runt 2-3 spårvagn till Sigrids farmor där vi somnade rätt snabbt.
I lördagans (igår) fixade vi oss och åt frukost innan vi åkte in till stan förr att kolla runt lite, där ifrån fick jag med mig ett par svarta shorts och en bikini överdel :)).
När vi var klara där åkte vi till hageby och kollade lite där och sen köpte gottigheter, gick hem till hennes farmor där vi åt mat sen satt vi på filmen " hur många lingon finns det i världen " dirket efter filmen bestämde vi oss för att dra ut på en powerwalk och den tog 1 timme och 40 min, riktigt skönt !!
Resten av kvällen tog vi det chill bara.
Imorse vaknade vi 9 för att äta frukost och fixa iordning oss,sen tog vi spårvagnen in till rececentrum där ela också var för att ta bussen med mig hem :) väl i gamleby gick jag till kyrkan där syrran komfemerandes, lite av släkten hängde sen med oss hem där det vi tacopajskäkande och tårta efter det.
Sen fick jag mormor att lämna en av hennes hundar ( Tindra) här hemma hos mig ett par dar, så efter dom dragit hem tog jag en promenad med vovven och stannade även förbi rampen för att snacke lite med eddie . Occchh just nu har jag placerat mig i soffan med familjen och vovvven brevid mig och med chips och dipp framför mig ! Hoppas eran helg varit lika kanon som min. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0