NY BIKINI

Toppen köpte jag förut när jag var på stan och beställde underdelen nu på nätet för storleken fanns inte i affären och sen köpte jag en svart underdel från affären också.
Riktigt najsiga om ni frågar mig, letat runt som en tok för att dom hela tiden tar slut men nu har jag båda delarna snart :)
Förövrigt har min dag varit väldigt bra, började med att jag fick reda på att min matte går framåt och sen även min svenska, vilket gjorde min dag :d sen åt vi trerätters med klassen och slutade efter det då klockan var efter 1. När jag väl var hemma tog jag Tindra och gick ut en sväng och sen mötte min kååmpiz Eddie, lite snack sen nördhäng vid rampen :) ela kom även förbi då hon och jag gick hem till mig och åt.
Just nu sitter jag soffan med matteboken framme, muntligt np i matte nästa vecka så bäst jag pluggar till de. Hoppas eran dag varit lika bra som min . Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0