14:23

Gick till Jennifer i fredags när hon hade slutat. Vi fixade iordning käk sen tog jag bussen in till stan, spenderade kvällen med Bastman och Jesper.
I lördags drog jag till Jennifer, hon packade oså sen gick vi hem till mig, mamma och pappa var i ullared och syskon hos mormor så vi var ensamna hemma. Vi hoppade in i duschen och fixade oss sen drog vi till ica där vi mötte upp Verre för att köpa tacogrejer och lite onyttigheter.
Vi drog hem till mig igen, fixade tacos.
Sen såg vi en skräckis sen drog Jennifer då Verre och jag kollade på " i rymden finns inga känslor" .
Sen bah låg vi och snackade om behövliga saker och bah chilla med musik tills vi båda slockna.
Hon drog runt 1, så ensam hemma just nu eller ha kommer vara det ett bra tag till, både segt och skönt faktiskt.
Musiken ger mig rätt bra sällskap faktiskt (y haha.
Resten av dagen ska jag nog bara ta det chill, ha en liten egen dag för mig själv. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0