ENTREPRENÖRSKAPS PLUGG

Hemma nu igen.. i söndags kväll drog jag lite spontant till Jennifer där jag sov över, vi lyckades även försova oss, duktigt. Igår följde Mela och jag med henne till frisören sen käka Jennifer och jag donken innan vi tog tåget hem till bynn, vi gick hem till henne och kollade på okänt med Kajsa sen somnade vi.
Skoldagen har varit bra, gått snabbt men har ändå varit halft död. Kom hem för en timme sen och sen dess har jag hunnit med att käka macka och oboy och sitter och pluggar entreprenörskap, prov imorgon.
Känner att det börjar verkligen gå framåt för mig iskolan, så jävla bra ! blir nog att stanna kvar istan imorgon för att fixa praktikplats, men nu ska ja fortsätta med pluggandet sen fixa iordning mat för är barnvakt. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0