FREDAG

Har endast en lektion som bestod av naturkunskap och sen gjort ett prov. Skrattat mig igenom dagen, förutom då vi sluta och jag visste inte vad jag skulle göra, så slutade med att jag gick hem till Mela, väntade på att hon skulle sluta. Drog med Mela och Jennifer när dom skulle sola, sen tog Jennifer och ja bussen hem till henne.
Vi var med Thor och Adam någon timme, sen gick ja hemåt då ja käka tacos och glodde fotboll, brist på liv !
Är på riktigt dåligt humör, och varför vet jag inte riktigt.. kanske för att ja vet att alla gör något just nu och jag inte ett jävla skit... aja, imorgon drar jag in till stan för att umgås och sova över hos Malin :) Godnatt i förväg.
 
Finaste Öland !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0