GE ALDRIG UPP, FORTSÄTT KÄMPA JAG LOVAR DU KOMMER SE FRAMSTEG BARA DU TROR PÅ DIG SJÄLV

Stannade kvar istan efter skolan, då jag var med Jennifer,Alex och Matte. Sen vid 7 tog Jennifer och ja bussen hem till bynn, då vi två grabbar kom hit för lite chillsnack och musik såfort dom hade dragit hoppade vi in i duschen och somnade till en film. 
Regning dag men ändå helt okej, haft 3 lektioner och varit på möte, och det kanske inte gjorde dagen till de bästa men vafan överlevde ju iaf, lerat ner mina nytvättade converse också efter orienteringen på idrotten så nu tvättar dom om på nytt och funderar starkt på att köpa gympaskor faktiskt.
Kom hem för typ en halv timme sen, käkat en macka och nu väntar jag på att Jennifer ska komma hit, om hon nu hittar ny gamlebybo nivet, hahah. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, eller jo baka chocklad bollar, hähä.
Ha dee , Puss
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0