KVÄLLEN IGÅR

Gick hem till Verre när jag kom till bynn, hon packade sen hämtade mamma oss . Hemma hos mig chillade vi mest, tills Eddie smsade och bad oss komma till erneberg, så gick dit där dom skatade, sjukt jävla kallt.
Sen gick vi till ica där Verre och jag mötte upp Linnea och sa farväl till Eddie.
Linneas mamma skjussade oss till busshållsplatsen där Johan kom med bussen från Stockholm, morbror hämtade upp oss där, åkte hem till morbror och kollade på film i deras lilla bio uppe på vinden, mysigt! 
Mamma hämtade oss runt 11 då låg och lyssnade musik och snackade som vanligt tills vi båda slockna.
Vaknade ovanligt tidigt imorse, redan runt 9.. vi har käkat frulle med min familj och nu har Verre åkt hem.
Ligger just nu in my bed och lyssnar på musik och väntar på min saknade Mela som blir min nattgäst inatt, vet inte riktigt vad vi ska hitta på eller jo träffa Jennifer och typ snacka om det vi missat ? Skriver senare eller imorgon.
Ha en bra dag, puss babes 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0