SAKNAR

Humöret var helt okej iskolan, men så fort jag kom ut i det tråkiga vädret blev jag på galet dåligt humör. Gick av vid centrum väl hemma i bynn då ja mötte upp Mamma och Frida, köpet b&j. La mig i badet på engång och la mig med plugget, käkade, forsatte plugga lite tills ja slocka så redan sovit 3 timmar nu ikväll så inte direkt trött nu.
Förövrigt är humöret sisodär, saknar min sjukt fina vän Nivin som jag inte träffat på hur länge som helst, men glad att jag vet att hur sega vi än är på att träffas så har vi alltid varandra där. Du är den som fått mig att så upp, den som stöttat mig genom allt det svåra. Du har verkligen funnit där hela tiden, och det betyder .Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0