BRA SÖNDAG

I fredags satt jag och kollade på när några killar från klassen körde lite fotboll på idrotten i väntan att att Linnea skulle sluta. När hon hade slutat tog vi bussen hem, gick av vid ica då vi köpte lite onyttigheter sen gick vi hem till mig där vi bara tog det lugnt hela kvällen, gav varandra massage, mys framför en film. Somnade i skaplig tid.
 
Vi vaknade vid 10 i lördags, då vi bara tog det chill tills 12 då hon åkte hem och jag åkte till Jennifer där några grabbar var, vi drog till affärn sen kom Emil då vi drog och käka pizza osen hem till Jennifer igen.
Lite senare kollade vi på skräckis oo Mela kom runt 9, vi somnade väl runt 12 tiden.
 
Hela morgonen har vi tagit till chill, cyklade hem runt 12 då jag och syrran fixade ihop lite käk.
Fick ett litet ryck då jag fick för mig att ta bort benen på min säng, eftersom det blev förhinder med storasyrrans säng som jag skulle få, så fick jag för mig att göra nån förändring med min säng :) än så länge trivs jag iaf.
Skriver ikväll igen . Puss
 




Bilder från de senaste dagarna 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0